Vagnfunderingar...

Sambon skulle kunna strypa mig, men jag kikar redan efter ny vagn...;)
Trots att den vi har inte rullat mer än ut från affären och in i hemmet.
Inte många meter sammanlagt.
Vagnen vi har köpt är ju en Carena Free.Med mjuklift givetvis...


Nu har jag börjat drömma om en märkesvagn.Med mer "trygghetsgaranti", liksom.
Kanske en Teutonia som jag tänkte från början...

En annan våt dröm är en trehjuling, men svängbart framhjul.Fast jag var jätte-anti när sambon ville ha en tre-hjuling...
Usch och nej, sa jag...Nu tänker jag annorlunda...Enda bekymmret är snön...tänker jag.
Och skogspromenad...Vagnen jag drömmer om är en sån här:

En Teutonia Spirit S3...

Kanske jag kör på med den vi har och skaffar trehjuling till vårkanten...
Så kanske, kanske jag slipper bli strypt också!?;)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0