Som en skänk från ovan...

Som en skänk från ovan har alla våra (eller ja, nästan...) penga-bekymmer försvunnit.
Alla pengar har kommit på plats! Och då menar jag alla...
Havandeskapspenningen...
Sjukpenningen som jag väntat på ett bra tag, då jag blev sjukskriven i juli...
Så, nu ska det betalas räkningar...

Presenten till pappa som fyller 50 är fixad och betald nu.
Över nätet!
En halv förmögenhet, men värt varenda öre!
En speciell upplevelse...Bara för honom...

Jag har mailat en vagn-snubbe!
Vagnen finns i Malmö och nu är inte pengarna ngt problem...
Kanske t.o.m kan kolla och köpa den i helgen?!?
Isf blir det en Teutonia Spirit S3.
Med mjuklift!
Problemet är väl snarare hur vi ska bli av med våran utan att förlora allt för mkt.
I värsta fall får vi behålla den och ha den som extra-vagn.
Fast, isf har vi (jag) lagt sjukt mkt pengar på vagn.
mer än jag nånsin trott och dessutom lovat mig att INTE göra!
Men, vad gör man?!
Nu har jag ångrat mig och jag SKA HA!!!

Dagen idag spenderades på Lekpalatset i stan.
Inte överdrivet kul, men funkade 1 timme eller 2.
Nu har sonen lämnat bygget för pappa-helg och jag ska som sagt ta i tu med räkningarna,
så vi kan ägna kvällen åt annat.
Sambon förväntas inte vara hemma förrän om 2,5 timme...
Har ingen aning om vad jag ska göra, men jag fastnar väl här...
Alternativt vilar...
Min bok är slut...
Har nu läst Belinda Olssons båda och inväntar med spänning den 3:dje och sista!
Enormt underhållande är de iaf...

Trevlig helg på er!!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0