Mina jag och vagnarna...;)

Nu har jag varit och kikat på vagnarna...
hmmm...

Inte lätt...
Ska jag köpa budgetvarianten...
Denna:

(fast i svart)

Underbar att köra! Söt, bra och härlig liggdel!
Inte sååå förtjust i sittdelen dock.
Skulle vara som extravagn isf...

Eller, ska jag slå på stort och köpa Teutonian - där jag gillar både ligg- och sittdelen lika mkt???
Skillnaden är priset...
Och jag vet ju inte om jag kommer att trivas med en 3-hjuling...
Men jag tror faktiskt det!

Nödlösningen och det som funkar bäst för inte allt för rikt folk - läs oss -
är kanske att köpa budgetvarianten...Se hur man trivs med 3-hjul...
Och i värsta fall köpa en beg. Teutonia och ha som sittvagn...sen...

Åhhh!!! Jag blir tokig!!!

Kommentarer
Postat av: malinsmix.blogg.se

jag jobbar ju extra på babyproffsen, och vår joggermodell är verkligen poppis och prisvärd. Så den är grym. Samtidigt är spirit s3 bra med, men ganska så dyr

2008-09-24 @ 21:08:43
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0