Med 1 månad kvar!

Med en månad kvar till beräknad förlossning tänkte jag börja blogga igen...
Mest som tidsfördriv, men även som kul minne att ha till sen...

Så, nu är min gamla blogg aktiv igen!

Just nu känns det som min kropp tagit fel på 1 månad.
Jag har haft det jobbigt sedan igår.
Molande och tryckande mensvärk i ryggslutet.
Tryck neråt.
Ilningar neråt.
Kraftiga sammandragningar/förvärkar...

I eftermiddags var det som mest intensivt.
Då klockade jag värkar med ungefär 10-15 min. mellanrum..*pust*
Vägrar åka in...
Har ju redan varit inne 3 ggr.
Vägrar hoppas, bli besviken och kastas tillbaka till ruta 1.
Så, nu bara väntar jag...
Tänker att OM det är dags snart så lär jag märka det...

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0