Klappat och klart...

Nyss sålt "gamla" vagnen!
Den låg nog ute till försäljning max 4 timmar innan första intressenten hörde av sig.
De körde ändå från Hässleholm hit.(!)
Nöjda verkade dom och vi huserar nu en vagn mindre!
Vem kunde ana att det skulle gå så lätt?!?

Sitter här med mina jävulusiska förvärkar/pinvärkar!
Ont som fan.
Kommer och går.
Ont i magen, ljumskarna och allra mest i ryggen!
Så har det varit sedan i förmiddags.
Jag är mäkta less på detta nu...
Varför just jag?!?

Får göra som andra kvällar - gå och lägga mig!
Hoppas på att det antingen tar i eller avtar...

I morgon komen Isisen hem igen.
Han ringde och sa godnatt innan!
Skönt att allt blir som normalt igen.
Även om det innebär att ljudnivån höjs avsevärt...; )

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0