29 dagar kvar...

29 dagar kvar och idag passerar jag min sista milstolpe.
För idag får jag ,enl. beräkningen utifrån mitt beräknade förlossningsdatum som barnmorskan och ul räknar efter ,föda på "hemmaplan"!!!!
Det kändes långt borta när jag i v. 26-27 blev sjukskriven för hotande förtidsbörd...
Paniken att ev. föda i Lund, Malmö eller gud förbjude - Kristianstad!
Men, nu har jag enl. deras beräkning gått 35 fulla graviditetsveckor och då får man föda här hemma. I Ystad...
Allt detta pga att det inte finns någon neonatal på plats här...
Men, iaf, det känns toppen att ha klarat det så här långt!

Mitt mål om dagarna är ju att ha en liten sak inbokad varje dag.
Mest för att få tiden att gå...
Det går ju inte alla dagar, men ofta...
Dagens aktivitet är att träffa min söta kompis som jag tyvärr inte ser så ofta.
Hon bor i Helsingborg, men i november flyttar hon och mannen och katterna hit!
Ska bli jättebra! På alla vis...
Bästaste är att hon äntligen har en växande mage hon med och att vi fr.om årsskiftet
får dela mammaledigheten ihop!!! Kan inte bli så mkt bättre...

Idag är dessutom sambon ledig...Städning och handling borde stå på schemat!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0