28 dagar kvar...

Igår var det ko-lugnt i magen.
Efter att kroppen i 2 dagar fått mig att tro att det snart var dags, så fick jag iaf lite ro igår.
Fast på kvällen drog det igång igen!
Ganska rejält!
Då var det super-kraftiga sammandragningar och det onda satt bara i ryggslutet.

Nu - lugn natt och lugn morgon!

Dagens aktiviteter ät att jag ska ta mig en liten ego-tur till Babyproffsen för vidare
vagn-dreggel...: )
Sedan är det möte på skolan i eftermiddag och efter det har sonen pappa-dag.
Så, det blir en eftermiddag och kväll i lugn och ro!

Idag ska jag sova middag. Har missat det ett par dagar nu och jag klarar inte av det!
Det blir för slitigt...

Jeanette, som var först ut på "gissnings-listan" över bebis-nedkomst, gissade på gårdagen...och hon hade fel!!!
Nästa datum på tur är den 29/9!

Kommentarer
Postat av: Jean

Attans oxå ;) men det blir nog nästa vecka...e nog meningen att vi ska träffas först...hihi

2008-09-24 @ 09:05:43
Postat av: Mamma milla

hoppas din bäbis kommer snart ! Och lycka till vid förlossningen.

2008-09-24 @ 11:50:48
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0