27 dagar kvar...

Igår gick vi och lade oss strax efter kl 20.00.
Åtta!!!
Efter noga övervägande...
Detta resulterade i att jag vaknade vid halv 4 i morse och var klarvaken!

Dessutom grubblar jag på vagnarna hela jäkla tiden...
Min absolut senaste idé är att mormor ska låna mig pengar och
köpa en Teutonia Spirit S3 som finns i Göteborg till ett bra pris.
Beg. då såklart! Och sen att vi köper en ny liggdel...hmmm....
Har mailat tjejen som har vagnen och annonsen har legat ute ett tag så har man tur kan
man kanske t.o.m pruta lite...; )
Väntar på svar och sen måste jag ju kolla med mormor...Men hon borde vara det minsta problemet.

Problemet är väl snarare att isf får vi nog vänta till lilla Inezen är här, innan vi åker upp för att hämta vagnen.
Känns lagom riskabelt annars...
Men, men...en sak i taget...
det var ju det där mailet från säljaren först...

Dagens aktivitet är att träffa kompis Jeanette i stan!
En ego-dag med fika, shopping och allmänt mys!
Erik är dessutom hemma idag så jag behöver inte ens ha bråttom hem.
Han kan ju ta Isak hem från skolan...
Så, jag blir nog ute hela dagen...
Sen hem och vila och äta...
Och ikväll är det äntligen dags - första gången på föräldrautbildningen!!!
Vattengympa och babymeditation står på schemat...
Som om bebis behöver meditera...
Det har vi skrattat åt här hemma...
Den har ju all tid i världen att bara...just meditera!!!
Sen ska vi ju bli "utbildade" också, ej att förglömma!
Men, nu är vi verkligen på slutspruten och idag gick jag, enl. min räkning som utgår efter
sista mensen, in i vecka 37!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0