26 dagar kvar...

Idag har jag ont i hela kroppen!
Igår gjorde jag nog mer på 1 dag än jag gjort sammanlagt den senaste månaden.

Först var det mer eller mindre heldag på stan.
Med shopping, affär-mingel (!), fika etc.
Sen var det handla med fika hem och bjuda grabbarna på.
Efter denna konstaterade vi att det var så fint väder att vi borde ta tag i trädgården.
Sagt och gjort - hela framsidan fick sig ett rejält lyft!
Det var verkligen på tiden...
Skönt att ha det gjort inför hösten och inför alla gäster som snart ska komma och hälsa på lillan...

Sedan var det snabb-städning hemma, inne...
Invänta barnvakterna - mina föräldrar - som skulle ta Isak till McDonald´s som första aktivitet.
Vi hann inte äta själva utan gav oss av mot 1:a träffen på föräldrautbildningen.

Förvånade blev vi (jag) när det visade sig att alla utom 1 par var i vår ålder! Kul!!!
Ett par kan väl ha varit strax över 30...
Verkar vara en kul grupp.
Det blev lite fniss och fån när vi vatten-gympade.
Vissa saker var fåniga, men det var skönt att bada och få känna sig lätt i en hel timme.
Även om jag inte kunde ta ut rörelserna till fullo pga mina starka förvärkar...
Avslappningen var iaf kanon.
Erik tyckte det var det löjligaste vi nånsin gjort och tycker att jag ska föda omgående så han slipper gå dit mera...; )
Det visade sig även, som jag trodde, att det var bara vi som var beräknade i oktober.
Alla andra från 10/11 och framåt...
Nå ja, visar sig hur många ggr vi hinner gå!
Bm som höll i det sa att hon räknar kallt med att ngn föder innan det är slut för så har det alltid varit, enl. henne...
Känns ju mest rättvist om det är vi då, faktiskt!
Vi skulle iaf stå för fikat nästa gång, så vi har det gjort...

Igår, efter allt trädgårdsarbete, så släppte det mer slempropp (?) än nånsin!!!
Kanske jag har ont till ngn "nytta" ändå...

Dagens aktivitet är umgänge med Isak!
Han är ledig från skolan idag.
Studiedag...
Egentligen hade vi tänkt bege oss till Skattkammarön, men jag vet inte...
Har inga pengar ute till buss...
Isf får jag köra...
Och det är ju en bit till Lund.
Får se om han låter sig övertalas till aktivitet på närmare hålle, eller inte...
Oavsett, så känns det ju som att detta är ngt av det sista vi gör.
Själva.
Innan lillan är här...

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0