24 dagar kvar...

Igår kväll var det sjukt regelbundet igen.
Dessutom var jag jättekass i magen.
I natt vaknade jag av att jag hade ont ett par ggr.
Men, såklart somnade jag om och vaknade till en ny morgon...

En morgon då det är 24 dagar kvar...

Igår körde vi och köpte vagn!!! : )
Det blev en Teutonia Fun ´07:a som fanns på hyfsat nära håll.
Den är underbaaaaaaaaaaaaaaar!



Jag är så mycket mer nojig denna ggn bara.
Nu har jag en liggdel.
Men hur bäddar jag nu lagom varmt i den????

Dagens aktivitet är småstädning samt veckohandling.
Ser ut att bli en seg och trist söndag...
Men, igår var vi igång hela dagen och hittade på en massa, så...

Kommentarer
Postat av: Sofia

le Har inte denna vagnen såna där små hjul som du inte gillar? Fast man får ångra sig...

2008-09-29 @ 11:09:42
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0