23 dagar kvar...

igår kväll, efter att det onda inte slutade, gav vi oss ut på en liten kvällspromenad med hunden. tänkte att om,om,om så drar det väl igång isf.

sagt och gjort!
när vi kom tillbaka fick jag ont.
och då pratar vi inte ont som jag haft nu en v.
utan ONT!!!
som i riktiga-värkar-ont!

det kändes som ngn lagt en stor trädstam över ryggslutet och som jag bev stucken av miljoner ettriga knivar i ljumskarna! det var det värsta jag varit med om!
i mellan 20-25 min. hade jag värkar som kändes så här var 4-5 min.

jag hann t.o.m tänka:
1. om det är så här ont det gör - hur f-n ska jag fixa det igen utan smärtlindring???
2. JAG VIIIIIIIIIIIIIIIILL IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE !!!

gick och lade mig för att förtränga vad som skulle kunna komma...
och jag var för första ggn rädd att DET VAR PÅ RIKTIGT!!!
iaf, så avtog det och blev till de lite mer sega pinvärkarna, dom jag haft hela tiden nu...
och jämfört med dessa andra så gör dom inte ont alls.
fast jag skriker aaaaaaaaaaajjj!!! när dom börjar...
jag slumrade till...
och sov sedan hela natten...
och som synes sitter jag här än...

dagens aktivitet går ut på att ev. försöka ta oss till närbeliggande soptipp.
har massor, massor att slänga...
sambon är ledig idag!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0