Strömavbrott...och fortfarande ingen bebis...

strömmen gick i natt när jag inte kunde sova och kom tillbaka strax innan lunch...
(tur man inte har en liten som behöver ersättning/välling...)

har varit vaken mer eller mindre mellan kl 00.30 och kl 05.30 i natt.
hade så onda sd och brännande värk i ryggslut och rumpa...
kl. halv 5 gick jag och badade och sedan tog jag 1 g. alvedon.
sov till tjugo i sju då isak vaknade...

nu har jag sovit hela fm...
och det känns fortfarande...

antingen är jag kvinnan med världshistoriens längsta latensfas...
eller så kommer det aldrig någon bebis...
nu är jag iaf så trött på detta att jag inte tänker uttrycka mig i ord...för de enda orden jag har att uttrycka mig med, de är INTE vackra...

om jag inte kan sova i natt, så svär jag på att jag kommer att köra in till bb själv, tvinga dom att undersöka mig och därefter ge mig alla tillåtna droger för att åtminstone få mig att sova..för då är det 3:dje natten. utan sömn...och utan bebis.det kan de ju åtminstone hjälpa mig med...

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0