Sorterat baby-kläder...

Igen!
För jag vet inte vilken gång i rad...

Har gjort det hur många ggr som helst iaf!
Och nu förstår jag varför Erik säger att vi inte behöver mer.
En hel byrå full har vi.
Ändå köps det bara mer och mer.
Det mesta finare beg. på Tradera, så dyrt är det iaf inte...
Men, nu märkte t.o.m jag att det var trångt i lådorna!
6 st. lådor...

   
      med blandat...                          kortärmat...                            långärmat...
   
    långärmade body´s...             byxor...                     klänningar & heldressar.


Undrar så hur man ska klä lill-skruttan...
Det ska bli så kul!

När kommer du?!?


Kommentarer
Postat av: Millan

jisses vad kläder du har! :-D

o vilken ordning.. ja måste oxå skaffa mig en liten byrå. just nu ligger allt i kassar i garderoben.. mindre kul!

2008-10-10 @ 10:34:14
URL: http://milliesegnaord.blogspot.com/
Postat av: Emma

Verkar som vi båda köpt massor till våra små :D Novas byrå med 6 lådor är proppfull, som tur är så har jag köpt i olika storlekar fast största är 62 så får hoppas man hinner använda allt :D Så himla roligt att handla tycker jag, dessutom behöver man något lite positivt i allt det tuffa och små bebissaker gör iallafall mig på mycket bättre humör :)

Kram

2008-10-11 @ 01:41:25
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0