Skumma känningar...

Idag har jag för första dagen sedan jag slutat ha ont haft skumma känningar igen.
Idag på ett helt nytt sätt.
Ont i svanken.
Vid svanskotan.
Och sen trycker det över ryggslutet...ner i skinkorna...

Dessutom är jag skum som fasiken i humöret.
Känner mig jätte-gråtig.
Utan någon egentlig anledning...
Visst, jag har haft en tuff eftermiddag.
Att hämta en skolkille med bokstavskombination från skolan kan
vara minst sagt "spännande". Man vet inte alls hur det kommer att gå...
Som idag...när det mesta gick åt skogen...
Fikan på satn blev iaf inställd, men resten av ärendena uträttade.
Nu är han lämnad på disco och jag vill bara gråta...
Men, som sagt - jag vet inte varför...

Idag är ju dagen som sambon gissat på.
Tyvärr tror jag att även han har fel.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0