Övertid!!!

Idag upplever jag det jag aldrig trott och aldrig förr upplevt - jag är på övertid!!!
Jag har gått över tiden...i graviditeten...
Och det suger!!!
Jag trodde som sagt aldrig att jag skulle sitta här och fortfarande vara mumin-mamman...
Idag exakt 2 v. sedan jag blödde och slemproppen gick.
Så, idag ska hon egentligen få för sig att kika ut...
Om rätt ska vara rätt och min kropp är som den ska.

Ny tråkig dag.
Med många nya timmar att fördriva...
Många nya timmar att vänta...

Känns olustigt att sambon jobbar.
Så långt bort och det tar lite tid att få hem honom om i fall att...
Men vad f-n! Här kommer ju ingen bebis ändå, så...

Idag ska vi till veterinären med stackars liten vit hund.
Har ju inte vågat boka tid för att jag skullat föda, men som sagt- DET KOMMER JU ALDRIG NÅN BEBIS!
Så nu ska vi till veterinären med hundis.
Han har lite öron-bekymmer...

Mamma är ledig idag, så vi stannar nog till hos henne med.
Kanske lunchar där...
Tänkte ev. hälsa på hos Isaks gamla bästis om de är hemma och lediga...
Har inte träffat dom ordentligt sedan vi flyttade och det var i februari...
Kanske blir en tur på biblioteket och Jysk också...
Vi behöver nya skönare kuddar...

Annars då!?
Jo...annars mest väntar vi...
Och det börjar bli jävligt tråkigt!!!


Kommentarer
Postat av: jenny

o jenny har vunnit vadet

2008-10-28 @ 09:54:43
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0