Ny dag, nya timmar...

Att fördriva...

Lagom uppgiven.
Lagom drygt med alla telefonsamtal och sms.
Har stängt mobilen...

Idag ska vi på läkarbesök på BUP.
När vi bokade in det så var det med marginal för att jag skulle hunnit föda,kommit till ro och dylikt...
Med råge!!!
Och jag räknade ju med att Lilla skulle göra mig sällskap...
Häpp!
Icke sa Nicke...
De kommer att dö när de ser mig där.
Som mumin-mamma...fortfarande!!!

Innan dess ska jag till barnmorskan.
Tänkte försöka få henne till att känna om jag åtminstone är öppen något.
Och isf kan de ju försöka göra nånting så nånting händer nångång!

Blir nog fika på stan med Isak.För han har ju skollov och får vara så snäll och följa med på allt.
Sedan åker han till pappan i eftermiddag.
Efter läkarbesöket.
Lugnt och skönt!
har så dåligt samvete för allt jag inte orkar göra med honom.
Nu när han har just lov...
Men jag har bestämt mig för att släppa det.
Annars blir det fööör mycket...

Och efter idag har jag inget inbokat.
Då passar det ypperligt att föda!
Typ ikväll.
När Erik kommit hem...
Och Isak är borta...
Inte ens barnvakt behöver vi ordna!

Hör du det!?!Envisa unge!!!

Kommentarer
Postat av: GodisTokig

Stackare

Men på ett vis låter det som att det passar "planeringen" bra att det tagit några dagar extra =)

2008-10-30 @ 08:02:44
Postat av: jenny

ja nu får du komma din envisa unge.. jag har vunnit vadet så nu spelar de ingen roll längre...

2008-10-30 @ 10:57:18
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0