Nu går jag och svampen på fest!

Den här jävla svampen...

Jag trodde att det bara kom ett "utrott" och sen var det lugnt...
Köpte ju mer salva att ha ifall ifall...
Har dock inte behövt använda den...
Förrän idag.
När svampen slog till med besked!!!

Har använt en halv tub bara idag.
Har sprungit omkring utan brallor så mkt jag bara kunnat.
Vilket varit mkt eftersom jag varit ensam hemma och ingen
kunnat varken se eller skratta åt mig.

Nu sitter jag här igen.
och försöker få bukt med svampen.
Så jag kan klä mig och gå på fest...
Och en sak har jag kommit på - tacka fan för att jag inte ska föda nu!
Ändå...Trots allt...
För det kan inte vara skönt...
När man liksom redan är skör och sönderkliad...
Och ja...ni förstår vart jag vill komma!

Så...nu går svampen och jag på fest! Åh, vad kul vi ska ha!!!

                                    


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag har haft JÄTTE problem med svamp under denna grav. Jag fick sår och blödde och kunde knappt gå. Träffade en superbra läkare som sa till mig att sluta andvända krämen med en gång, det blir bara värre samt förstör underlivet, blir helt skör och trasig. Du kan dock använda "supparna" för invärtes svamp. Fick tipset att använda idominsalva och alltid efter dusch ska man smörja sig med olivolja. Nu har jag inte haft det på flera veckor, helt underbart! Man blir en ny människa! KRAM.

2008-10-11 @ 21:26:42
Postat av: catta

stackare,, men ha sååå kul på festen



pöös

2008-10-11 @ 21:44:49
URL: http://http://pluttsan.bloggagratis.se/
Postat av: Jean

Haha

2008-10-11 @ 22:29:04
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0