Ledsen och ensam...

Jag känner mig så ensam i mina känslor...
Är det verkligen bara jag som känner så här???
Som är jätteledsen och bara gråter?
För att jag har så ont helt i onödan?
För att jag tänker "varför just jag"!?
För att längtan är så stor och stark???

Är det konstigt om man blir arg och frustrerad och bitter???
I alla j-vla forum står det till höger och vänster om folk som blir igångsatta och hinnsvepta
hur som helst...För minsta lilla...
Men jag, jag ska plågas...Våndas...?!

Just nu vill och orkar jag ingenting.
Det ger mig så klart dåligt samvete.
Över att jag inte är som jag ska mot folk...
Särskilt de som står mig närmast.
För att jag inte är glad och lycklig och förväntansfull...
Eller, jo, det är jag...
Men det andra tar överhand...

Just nu behöver jag bara pepping...
Inget "du kommer att gå över tiden"...
För varje dag är en evighet...


För jag är verkligen jätteledsen och hemskt skör just nu!

Kommentarer
Postat av: malinsmix

Ännu en dag närmare! Försök tänka så, att det är övergående och snart har du din tjej hos dig!!

2008-10-10 @ 11:38:01
Postat av: Linda med familj :)

Men vännen då, du klarar detta. Jag vet precis hur du känner dig för jag kände likadant med Ella. Klarade jag det så klarar du det garanterat. Din tös kommer snart. Kram

2008-10-10 @ 15:02:43
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Elin

håll ut, kämpa de sista dagarna nu! Snart kommer eran underbara prinsessa!

KRAMAR.

2008-10-10 @ 15:58:22
Postat av: BoeL

Det kommer snart att gå över. Din lilla Inez (om hon nu blir en sån) kommer alldeles snart! Du är superduktig som orkar ta dig för massa saker varje dag, å du har stått ut så länge nu, det är alldeles snart över!!!

Stå ut, å va precis hur sur å arg o oförskämd du vill- alla förstår säkert!

Gråt om det hjälper, snart är det bara lycka!

styrkekram

2008-10-10 @ 20:29:28
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0