Lämna blodprov...

I morgon ska jag lämna blodprov.
Frågade i och för sig om det var lönt...
Känns som det tar ju säkert 1 v. minst innan man får svar.
Och sen är det inte många veckor kvar.
Men, det är väl troligen så att det inte är bra att gå över tiden OM det skulle visa sig att
värdena är förhöjda...
Vilket de troligtvis är eftersom jag har förhöjda levervärden i "vanliga" falll...

Känner mig nästan knäpp...
Denna graviditeten har jag nog haft allt konstigt man kan ha.
Inget illamående och annat strunt.
Nej, konstiga grejer ska det vara!
Avstannat värkarbete, hotande förtidsbörd, Karpaltunnelsyndrom
och nu en ev. leverpåverkan...

Det är så man verkligen tänker efter 2 ggr extra om man ska ha fler barn...nån gång!?

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0