Idag - beräknad förlossning enligt ultraljud!

idag är det beräknad förlossning enl. ultraljud.
om inte bebis kommit tills i morgon så kommer jag att få uppleva ngt jag aldrig trodde jag skulle få uppleva - ÖVERTID!!!
svårt att fatta...

hotande förtidsbörd i v. 26.
helt sjukskriven.
bf enl. sista mensen den 22/10.
2:a barnet...

aldrig trodde jag 2:an skulle vara senare än 1:an!!!
hon måste brås på sin far...; )

men det händer i a f lite.
för i natt hade jag ONT!!!
jäklar vad ont jag hade i ryggen...
ner i rumpan.
som kramp och jag kände för 1:a ggn: ahaaaaaaaaaaa!!! THIS is it!!!
det var inte regelbundet eller nånting, utan mer latensfas-aktigt.
fanns där...dovt...och mest hela tiden.
men jag somnade ju som vanligt...
men flera ggr i natt har jag vaknat för att jag haft just ont.
har tänkt att: snart får jag gå upp och bada eller nåt...
men, sen somnat igen.

nu ÄR det nära! det bara måste det vara...:)

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0