Hmmm...

Har nu haft sammandragningar hela dagen.
Mer eller mindre hela tiden och regelbundet.
Har känts både magknipsaktigt och molande och tryckt på neråt.
Framåt eftermiddagen ändrade de karaktär och började kännas mer och mer.
Nu börjar dom i ryggen för att sprida sig framåt, som ett bälte, toppas i en superkraftig
sammandragning och sen tillbaka till ryggen igen...

Har vilat.
Har badat.
Ska nog snart gå till sängs...
Har en sambo som tror på bebis i natt.

(Samma sambo som med finurlig blick och med glimten i ögat frågade om vi skulle sätta "ännu mer fart på det"...
Antar att han syftar på igår kväll...)

Jag har blivit lurad sååå många ggr nu att jag inte ens vågar hålla tummarna...Men vem vet!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att det blir bebis inatt!! Jag tror att jag ska erbjuda färdknappen ikväll, verkar ju funka för er! Kram

2008-10-20 @ 22:21:04
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0