Förlåt...

Till alla som ringer eller tänkt ringa eller tänkt vara sociala - förlåt!
Till alla som undrar och får sura svar - förlåt!
Till alla jag tycker om som jag inte orkar höra av mig till - förlåt!
Till alla er - förlåt, men ta inget personligt!

Jag orkar inte...
Jag mår så jävla dåligt...
Jag försöker klara det viktigaste...bara.

Och ja, jag vet...det är inte många dagar över tiden...
Bara 1.
Och egentligen räknas det inte ens som övertid efter som alla andra räknar efter den 27:de.
Men för mig är varenda dag som gått sedan v. 35 övertid.
För mig är 1 endaste dag jättejobbig!
För för mig är det inte bara en dag...
Förmig är det en dag med en mörbultad kropp sedan gårdagen.
En kropp som ännu en dag ska ha ont.
Och att ha ont i en redan mörbultad kropp är inte kul.
Då blir en endaste dag väldigt lång.

Detta har varit en enda gråt-och dra-täcket-över-huvudet-dag.
Jag är så ledsen för att jag inte orkar.
Inte orkar bry mig om er.
Om er som bryr er om mig...

Just nu vill jaga bara att dagen ska vara över.
Så det blir i morgon.
Och jag har tid hos barnmorskan.
För hon måste hjälpa mig...
För jag står inte ut mer...



Än en gång - förlåt, men ta inget personligt!!!

Kommentarer
Postat av: plantan

så det du säger e att livet suger just nu :-( . hang in there snart över, kram till dig

2008-10-24 @ 06:34:34
Postat av: BoeL

ALLA förstår dej! iaf vi som har barn. som oxå gått å längtat å längtat å till slut mest blivit förbannade å lessna för att liten aldrig verkar komma.

Klart du får vara arg å lessen å osocial å allt du vill!

Sen hoppas ja såklart att du snart mår lite bättre, för din egen skull.

Men som sagt, alla förstår, å de som inte gör det, de får skylla sej själva

2008-10-24 @ 14:11:05
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0