Förklaring...

Till alla som inte förstår...
Som tycker att jag gnäller...

Det är inte övertiden i sig som är jobbig!
Det jobbiga är smärtan...
Sömnlösheten...
Att inte må bra...

Alla som inte fött barn...:
Min kropp beteer sig som att den ska föda varje dag...
Det gör väldigt ont!
Det är väldigt jobbigt!
Det är väldigt krävande och ansträngande...

Ge mig 3 veckors övertid - utan ont!
Jobbigt...på ett sätt...men okej...fine!
Ge mig 1 dag till med detta onda och jag vet inte vad jag gör...
Jag är inte mer än människa...och det är sjukt knäckande att ha så ont till ingen nytta!





Kommentarer
Postat av: Sofia

Kan du hälsa din envisa dotter att jag behöver snickarbyxorna nu...

2008-10-29 @ 17:17:50
Postat av: Emma

Sitter också varje dag med onda och hemska förvärkar som bygger upp hoppet inför vaje kväll/natt men lik förbannat vaknar man på morgonen och känner sig blåst, ledsen, besviken och allmänt uppgiven. Du har ju gått med detta mycket längre och dessutom på övertid så kan inte ens ana hur du känner dig. Men jag önskar och håller verkligen tummarna för att Inez ska komma ut snart så du slipper allt det onda för man fungerar ju inte som människa till slut utan går runt i en bubbla och vill bara gräva ner sig och sova bort tiden tills det är på riktigt. Stor Kram

2008-10-29 @ 17:28:41
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0