Det suger...

storstädade.
gick en rask promenix med hund.

efteråt - starkaste sd hittills!!!
JÄTTEONDA!!!
nu snackar vi mer ont än jag nånsin haft...
var 5:te minut.
brände i ljumskarna, drog ut i höfterna och trycket neråt var inte att leka med.:S

höll på i mer än 3 timmar...
sen...somnade jag!
som vanligt!

det suger att vara omföderska...
det suger att ha förvärkar likt pinvärkar i månader innan det är dags...
det suger att kroppen tok-reagerar på minsta lilla tecken...

det suger att jag aldrig vet när det är på riktigt!
det suger att jag är helt mörbultad i kroppen pga dessa smärtor!!!

och mest av allt - det suger att det aldrig kommer nån bebis!!!

Kommentarer
Postat av: Linda med familj :)

Ja det hade vi verkligen :) Har jätte fina bilder på Isack som jag ska fixa så att ni kan få :)

2008-10-23 @ 11:57:05
URL: http://babymyz.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0