BB-besök och föräldrautbildning...

Var en sväng på bb...Igen!!!
hade så sjukt ont hela eftermiddagen. Tryckte på som fan och jag hade jätteont i ryggen...
De ville så klart ha in mig på kontroll.
Så, vi skippade vattengympan och lade mig kopplad till ctg´n på bb istället.
Som vanligt...
"Vi ser att du har värkar...Inga värkar att föda barn på tyvärr...Inget öppet...Tack och hej! Ses snart igen..."

Jag blir så knäckt!
Varför ska man ha så här ont???
Och hur kan man ha så ont utan att det händer något???

Blev ju inte precis på bättre humör av att möta upp föräldragruppen där paret som var näst på tur
efter oss visat sig fått barn och kom på besök med sin lille skatt.
Han var supersöt, pytteliten och en månad för tidig!
Han skulle varit född den 8/11.

Jätteglad för deras skull, men lite bitter får man väl ändå vara!?!
Här går man och pinas i månader till "ingen nytta".
Sen för vissa bara händer det...
Måste vara skönt!

Nu är jag så less på detta att jag bara skulle vilja gråta...

Kommentarer
Postat av: Elin

förstår att det är jobbigt, men tänk vad duktig du är som klarat av dessa långa månader. Hade vart jobbigt om hon kom alldeles för tidigt, nu är hon ju en "färdig" bebis som snart tittar ut till Er!!

2008-10-09 @ 22:36:06
Postat av: Emma

Nu har jag läst alla inlägg och jag kan bara säga att det kunde lika gärna varit jag som hade skrivit dom :( Känns redan som man går på övertid eftersom alla var så säkra på att hon skulle komma innan vecka 30 osv. Sen allt det onda går en på nerverna, jag sa till Per igår senast att nu skiter jag i om jag har ont för det är inte på riktigt ändå..känns nästan som om det kommer bli så att vi åker till sjukhuset i sista minuten för jag vill inte behöva åka hem och bli besviken :( Jag har ställt in mig på att den 30:e november så har jag min tjej hos mig det är exakt 3 veckor över tiden, men det känns jäkligt tungt och humöret är långt ifrån bra :( Sen blir ju ingenting bättre av att alla andra får sina små, det är ju nyfödda överallt just nu. Jag håller tummarna för dig att du snart har din Inez hos dig och att du slipper allt det onda. Kram

2008-10-10 @ 13:43:15
URL: http://prettyblueeyes.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0