Barnmorskebesök...

jävla sur-kärring!!!

hände inte ett skit!!!
*lägga huvudet på sned*, åh-hur-eeeeeee-det, bara skit, ja...du kämpar på...
sånt bullshit!!!
inte ett piss dom kan göra helt konkret!!!

jag berättade om min oro över att hon skulle bli mega-mega-stor...att jag tycker dom utmanar ödet. fick inget ul.
det kan oroa, sa hon...(!)
frågade om man kunde få kollat om man var öppen och OM man var det få en svepning eller nåt för att påskynda förloppet...hjälpa på traven...
nja...om du åker in när du har ont och blir kollad, så kanske, sa hon...
svårt för henne att göra det??? det är ju hennes jobb med!!!

fina hjärtljud.
sf-mått 37.
huvud KNAPPT ruckbart.
verkade suspekt.
kändes jäkligt annorlunda när hon ruckade.
har aldrig känt den känslan innan.
kändes som hon var halvt på väg ut...
men ruckbar/fixerad blev utlåtandet...
ngt bättre iaf!
hon klämde och kände.
och ja, stor är hon!
över 4 utan tvekan.
troligen runt 4,5...
min lilla, lilla heffa!!!
fick en ny tid.
om 1 v.
den sista.
då ses vi inte då då, sa bm.
nej, då gråter jag, sa jag...


isak bestämde att han skulle vara hos pappa i helgen.
och jag kan inte klandra honom.
hur kul mamma är jag som bara spottar, fräser, skäller och svär???
är fet och sover...?!
inte orkar fira halloween, inte orkar nåt...?!

så, nu hoppas jag att jag har en mental spärr som släpper.
nu när jag inte behöver bekymra mig om barnvakt...
inga fler möten inbokade...
JAG KAN FÖDA NU!!!
och pappan är ledig från kl 18.00 idag till kl 07.00 på söndag...

så, vad väntar du på???

Kommentarer
Postat av: Katja

Hon kanske vill slå Nathans rekordvikt!

2008-10-30 @ 16:52:28
Postat av: catta

faan va tråkigt, hon borde ju ge mer stöd tycker man eller hjälpa dig, du e ju på övertid , eller hur??



hoppas att du klarar dig, tänker på dig...

pöös

2008-10-30 @ 17:36:37
URL: http://http://pluttsan.bloggagratis.se/
Postat av: Linda med familj :)

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GUMMAN, VA GLAD JAG ÄR FÖR DIN SKULL!!!!

2008-10-31 @ 17:59:03
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Dorothéa

Halkade in på din blogg av en slump.

Ville bara säga lycka till och grattis till bebisen i magen =)

2008-11-02 @ 19:13:31
URL: http://theans.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0