Är detta ett hån?!

Varenda vecka har jag fått "pregnancy weekly" från någon amerikansk sida.
Nyheter om vad som händer vecka för vecka i min graviditet...

Nu när graviditeten är "slut" så har det inte kommit mer...
Trodde jag, ja!
Idag fanns ett nytt mail i inboxen...

Week 1 Baby Tip
Jaundice in Your Newborn

Hi Hanna,

Many newborns, especially preemies, develop jaundice in the first few days after birth. Jaundice is characterized by a slight yellow coloring of the whites of your baby's eyes and skin. This is caused by her liver's inability to dispose of a pigment, called bilirubin, fast enough. Jaundice usually clears up on its own after a few days; however, jaundiced babies should be examined by their pediatrician since it can be dangerous if their bilirubin levels are too high.



Är detta ett j*vla hån eller!?!

Week 1 med din nya bebis...
Yeah right!!!
Snarare week 41 i din gamla graviditet...

Taktik-byte: Snääääääääääääääääälla, söööööööööööööööööööööööötaste Lilla! Fattar du inte vinken???
                      Du kan väl vara så snäll och komma nu...Din pappa undrade nyss om man kan vara sken-gravid.
                      Vi måste visa att du inte är fejk...Så, kom igen nu!!! Vi tjejer i familjen måste hålla ihop...
                      Kom ut till mig nu!!!Och till grabbarna...Så vi kan visa dom! Att vi är färdiga...både du och jag...
                      / Mamman

Kommentarer
Postat av: Jenny

varför skulle de va ett hån? Snart e hon här.. De e faktiskt normalt att gå över tiden... Du får se de så.. Tiden e lång men de finns ingen mening att deppa ihop.. kram

2008-10-29 @ 14:26:21
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0