9 dagar kvar...

WOW!!!
Nu är vi nere på en-siffrigt...
Now we´re talking...; )

Ändå hoppas jag att jag slipper föda...
Tills den här helvetes j*vla svamp-skiten lagt sig...
Är så trött på det!
Det kliar och gör ont...
Svider och bränner...
Tack Elin för tipset med olja och Idomin!
Idominsalvan är som Guds gåva om man jämför...
Hoppas det blir bra snart!

Fast jag inte vill eller ska hoppas eller tro så kan jag inte slå det åt sidan.
Känslan av att det sker denna veckan.
Min kropp och själ är förberedd till max!!!
Jag har sovit och sover som en sten.
Jag har tarmtömning x flera dagligen.
Brösten är hårda, stora, har annan färg och läcker mycket mer och oftare!
Och mentalt är jag redan där...
På bb...
Lite pirrig, nervös och rädd, men jag är där...
Men, så var det ju det här med att sluta leta tecken...och sluta hoppas...

Idag är Erik ledig!
Isak är hemkommen...
Tillbaka till rutinerna...
Idag måste jag till ett Apotek och inhandla svamp-vagitorier så jag får slut
på helvetet! sen måste vi skriva veckomatsedel samt handla...
Dessutom har  jag sagt att jag ska tvätta fönster! (!)

Så, det händer inte allt för mycket...En måndag som denna...

Kommentarer
Postat av: jenny

tvätta fönster... haha.. eller putsa kanske... hoppas Inez kommer denna veckan. Längtar massor med ska du veta...

2008-10-13 @ 10:48:13
Postat av: catta

håller tummarna!!!!



pöös

2008-10-13 @ 15:25:40
URL: http://http://pluttsan.bloggagratis.se/
Postat av: Linda med familj :)

Åhh ska hon heta Inez? Vad vackert :)

Men du att putsa fönsterna kan ju sätta igång det hela. En annan gick mycket och städade mycket.

2008-10-13 @ 15:49:28
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Elin

Du låter ganska så stark nu, hoppas att det bara blir bättre. Är avundsjuk på dina 9 dagar...men snart är jag oxå där! KRAM

2008-10-13 @ 18:28:34
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0