3 dagar kvar...

Sent blogginlägg idag...men...
Jag är fortfarande på plats.

Nu börjar folk undra och fråga så himla mycket!
Och tipsa hit och dit.

Hittills har jag, i hopp om att få ut Lilla, avverkat:
* putsat fönster
* städat bil
* städat hemma (massa ggr)
* boat och rensat och sorterat
* promenerat normalt
* ätit stark mat 3 dagar i rad

Nu j-vlar ska vi på fosterfördrivarjakt!
Vi åker på utflykt och jäklar vad vi ska gå...

I somras när svärföräldrarna var här så var vi på Österlen-tur.
Då var jag ju mitt i sjukskrivningen och hela den hotande förtidsbörds-historien.
Jag fick snällt stanna nere när folket begav sig upp till välkända Ale stenar.
Minns att jag sa: Till hösten åker vi hit och går! Så kommer bebisen...

Och just idag, när min moder ville uppmuntra mig att gå en riktigt lång promenad för att sätta lite fräs på det hela kom jag att minnas dessa ord.

Till hösten åker vi dit! Så kommer bebisen...

Så, nu ska vi packa alla och hund.
Och fika och gott.
Och bege oss på fosterfördrivarjakt!

Och kommer hon inte  efter en sån tur, då lägger jag mig på soffan, ger upp alla försök och bara käkar kakor och choklad!
För då...då är hon seg...Och då lär inte nåt få fräs på henne! ; )

Backar och hav - här kommer vi!!!

    



 


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0