21 dagar kvar...

Igår var det en helt okej dag i magen.
Hade "bara" JÄTTEKRAFTIGA sammandragningar ganska regelbundet, men inga som var JÄTTEonda.

Idag är sambon ledig igen.
Kanske blir sista turen till soptippen idag så det är gjort!?
Dagens aktivitet är hårfärgning.
Och ikväll går jag på föräldramöte.

Märkligt det där. När man hörde talas om den tiden så tänkte man att då har jag alldeles säkert lillasyster
att ta med mig...
Men, hon lyser med sin frånvaro!

I dag provade jag min bärsjal.
Fattar faktiskt inte hur jag ska orka joxa med den, men det kanske är en vanesak?!
Jag menar, 5,5 m. tyg som ska knytas och donas efter konstens alla regler.
Jag provade med morgonrock under, tjock mage samt en mjukis-kanin.
Kanske inte ger det mest trovärdiga resultatet då alla tre ting ska bytas ut...
Men...det kändes lite bökigt!
Om man lägger till en skrikande unge samt ev. att man står ngn annanstans än hemma och ska fixa med detta
så blir man ju galen av blotta tanken!



Idag skulle även Isak bli fotograferad på skolan.
Han hade sin nyaste skjorta på och tuppkammen i håret.
Eller snarare håret i tuppkam...; )

Usch, jag har så dåligt samvete för honom nu.
Känner att jag inte riktigt orkar med...
Han blir försummad...
Men, det är skönt att han är stor.
Att man kan prata...
Hade nog aldrig orkat en liten som skulle bli storasyskon...
Jag kan ändå säga till Isak att jag inte orkar så mkt nu...
Att det är bara nu...
Att sen kan vi göra det och det...
Men, samvetet gnager mig ändå...
Som alltid...
I eftermiddag ska vi iaf spela clown-spelet...
Ta igen lite förlorad tid...
Kanske se en film...
Sen är jag ju borta hela kvällen...

Idag är det alltså 21 dagar kvar...och höstens 2:a dag!
Och, ej att förglömma - 1 oktober! Årets månad! Efterlängtad som få...

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0