16 dagar kvar...

16 dagar...
Det är nästan i princip samma sak som 2 v.

Väntar på att barnmorskan ska ringa.
Måste reda ut det här med min klåda och mina prickar.
Inte sååå bra om jag har leverpåverkan.
Ett som isf är bra är att då får man inte vara gravid så länge.
De kan t.o.m vilja sätta igång det hela...
Ska bli mkt spännande att höra vad hon säger.
Nonchalant som hon är!
Vi har iaf bestämt att om hon inte bryr sig så ringer jag Sjukvårdsupplysningen.

Detta är en sjukt tråkig vecka!
Kanske för att förra var mer eller mindre fullspäckad.
Får lätt panik när jag har 16 dagar kvar men inget att göra...
Idag har jag redan gjort det som skulle göras.
Ringt 2 samtal!
Sen får vi klart höra vad bm säger...
Kanske blir av att jag får åka dit...
Då händer det ju iaf nåt...

I magen lugnt...
Har börjat fundera på om det kommer att komma ut nån bebis överhuvudtaget...
Igår hade jag iaf mensigt och tryckande ont i ryggslutet.
vaknade av det ett par ggr i natt också...
Sen...inget mer!!!

Tråk-måndag!!!

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0