15 dagar kvar...

Igår hade jag brännande värkar i ryggslutet.
Litar dock inte alls på min kropp, då den lurat mig så många ggr nu...
Det kom 1 i kvarten i över 2 timmar...
Sedan gick jag och lade mig...
Och sen...inget mer!!!

Tror dock att jag haft ont i natt för jag vaknade av att jag var
genomsvettig så mitt täcke var alldeles blött...

Känner mig fortfarande helt orkeslös och trött.
Helt slut i kroppen liksom!
Har redan varit på MVC och lämnat blodprov.
Skulle t aen vecka innnan jag fick svar för blodet skickas till Malmö för analys.
På vägen hem bröt jag ihop och grät hela vägen...
Utan någon särskild anledning...
Känner mig helt labil...
Det tär när man hela tiden tror att något ska hända och inget händer...
Det tär att vilja något så mycket samtidigt som man är sketa-rädd!!!

Dagens ena aktivitet är avklarad...
Kvar återstår att bege sig till närliggande by för inhandling av hundmat.
Ska städa lite också.
Har lovat Isak att vi ska hitta ett kastanjeträd och plocka kastanjer.
Det är vår givna höstaktivitet.
Kul att han kommer ihåg det och vill det själv!
Tänk vad mycket man gör när dom är små som betyder så mycket sen...
För vi har plockat kastanjer så länge jag kan minnas...
Han och jag...
Har dock inte lovat att det blir idag...
Men vädret ser lovande ut!


Kommentarer
Postat av: Jean

Hoppas ni får en mysig eftermiddag i så fall..gäller väl att passa på när vädret e så här fint:) Kram

2008-10-07 @ 11:25:10
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0