11 dagar kvar...

Då var det helg.
Sista alternativt näst sista barnfria helgen innan lillan.
Oavsett när hon kommer!

Igår körde jag sonen till pappan.
Sen mötte jag upp sambon i stan.
Vi åkte ut till ett köpcentrum för att inhandla en "storebror-present".
Det var det absolut sista som skulle hinnas med innan...
Innan lillan...
Det blev en slags ritlarv som vi såg på tv´n igår morse...Isak och jag...

Han är ju jätteinne på att rita.
Denna larvsaken sätter man batterier samt en penna i.
Sen startar man den och den kör över pappret och ritar mönster man sen kan färglägga.
Blir som en spontan målarbok...typ...
Flummig förklaring, men...
Den kom från BR iaf och var hyfsat billig.
Egentligen skulle han få en radiostyrd helikopter.
Men, eftersom jag inte orkar ta mig dit den säljs för en hyfsad summa och det faktum att vi går mot mörkare
tider, så känns det inte aktuellt. Det skulle innnebära att han skulle köra med den inomhus....
Och då tror jag att vi alla fått nervsammanbrott!
Det har vi nog av redan...
Utan radiostyrda flygande ting...

I "lillasyster-present" (som Isak ska ge på bb) har vi köpt en liten Pinga.

I mjukisdjur.Typ 20 cm. hög och jättemjuk.
Vi älskar Pingu, och Pinga är ju bara bedårande söt!
Denna köptes när jag var ny-gravid.
Innan vi ens visste, for sure, att vi skulle få en egen liten "Pinga" och inte en till "Pingu"
till i familjen...Skön intuition, morsan!!!

I alla fall, efteråt åt vi på ett ställe vi alltid käkar på.
Min favorit!
Wrap House.
Fajitas.
Det är sååå gott!!!
Sen hyrde vi film.
3 filmer som vi kan ha 1 hel vecka...
Dock såg vi ingen igår...
Jag var sååå himla trött...

Samma trötthet fick mig att vakna nyss.
Jag var uppe med Erik i morse och åt.
Sen sängen igen.
Och, nu är jag nyligen uppstigen!
Och klockan är halv ett!!!

Ja, man kan ju inte säga att man inte är utsövd inför festen som väntar i kväll.
Kompis pojkvän har fyllt år, så det blir nog livat.
Sambon slutar kl tio ikväll, så han får gå direkt dit.
Sen återstår att se hur länge vi orkar stanna...
Han som jobbat hela dagen...och jag...som är dödstrött nu mera!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: BoeL

Åh, vilka söta grejer ni köpt!

Isidor vill oxå ha en såndär spindelgrej, du får säja om den var bra sen så vi vet om vi ska köpa i julklapp ;-)



Mysigt med barnfri helg, hoppas du får roligt ikväll å inte somnar i maten !

2008-10-11 @ 13:44:16
Postat av: jenny

de kommer jävlar i de bli fest ikväll.. danne ska göra bål.. o då blir de fart...

2008-10-11 @ 14:05:23
Postat av: Millan

ska oxå köpa present till bebis som felicia ska ge..

2008-10-11 @ 15:13:41
URL: http://milliesegnaord.blogspot.com/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0