10 dagar kvar...

Oj!
Det är egentligen inte alls mycket...
10 dagar...
Det är lite mer än 1 vecka...
Oj! Vad härligt läskigt!?!

Festen igår var kul!
Mycket folk och mycket skratt...
Erik trött och småfull...
Men inte så konstigt då han jobbat från 10-22.
Då krävs det inte så mycket innanför västen...
Vid ett körde vi hem.
Det var ändå starkt jobbat!
Kände mig inte så jättetrött heller, men det var skönt att komma hem och hoppa i säng.
Fick köra barfota hem för fötterna svullnade så på kvällen, så skorna passade inte...

Kraftiga sammandragningar, huvud som skruvar sig neråt och extremt ont i fogarna
efter att jag gått nu. Jag har också problem att vända mig i sängen bara. Fogsmärtor
bigtime!!! Men det är ju så på slutet. Att relaxin frisätts för att mjuka upp fogarna så
bäckenet kan öppna upp sig...så, snart så! Så är det kanske dags...
Har jätteont i blygdbenet fram till. Det gör verkligen mest ont!
Flera dagar har jag varit kass i magen också vilket även det tyder på ett hormonpåslag innan
förlossningsdags. Jag har också fått jättemycket finnar för ett par dagar sedan, som nu verkar lägga sig igen.
Klådan har intensifierats!!! Den är hemsk nu! Hoppas jag får reda på provsvaren på tisdag hos bm.

Idag gör vi inte så mycket.
Jag har bokat in Idol i soffan.
Ser inte det i veckan men tycker det är perfekt att dom kör det typ hela söndagen.
Då kan man placera sig i soffan och ha nåt att slö-titta på flera timmar.
Vi måste handla först bara.
Frukost och mat...
Och något gott att ha i soffan!

Det blir en riktig slö-söndag!!!Härligt!

Kommentarer
Postat av: jenny

ja utt med slö odag.. idag vill jag fan trycka i mig pizza

2008-10-12 @ 12:46:00
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0