Utmaning nr. 1...

Blev utmanad...
Bäst att anta den...; )

För 5 år sedan... 
Oj! 5 år sedan...?! Då levde jag ensam med min Isak då nästan 2 år. (Gud, vad tiden gick fort!!!)
Levde loppan varje ledig minut...Roliga tider!
För 3 år sedan...
Ungefär som för 5 år sedan...fast då var det kanske inte fullt lika kul...Drömde nog om att stadga  mig lite iaf...
För 1 år sedan...
Hmmm...dålig minne! Men jag och Erik hade iaf varit tillsammans lite mer än 1 år!
För 3 månader sedan...
Började jag längta på riktigt efter lilla livet i magen! Kärlek!!!
Igår...
Var jag ledig och på kvällen var vi på fest!
Imorgon...
Ska vi på fotbollscup...Isak spelar!
Om ett år...
Är jag härligt mammaledig och börjar fundera på vad jag ska göra när ledigheten är slut...

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0