Utmaning antagen!!!

Det kom en utmaning till...Lite utförligare!

JAG
Namn -
Hanna
Födelsedag - 21/11 1981
Hemstad - Ystad
Ögonfärg - blågrå
Hårfärg - röd/koppar
Längd - 162 cm
Högerhänt/Vänsterhänt - Höger
Värsta ovanor - svär, skriker, tappar tålamodet allt för ofta, kontrollbehov...
Stjärntecken - skorpion
Skostorlek - 39
Är dina föräldrar skilda - nej
Skor idag - inga (inomhus)
Svagheter - dåligt tålamod, svängigt humör
Rädslor - död
Mål för året - föda frisk och fin bebis!
mest använda fras på msn - haha
Det första du tänker på när du vaknar - undrar vad klockan är???
Bästa kännetecken - håret(?)
Mest saknade minnet - att få vara fri och oansvarig och allt vad det innebär ; )

FAVORIT

Färg - svart, brun
Mat- kyckling, starkt, grillat, skräpmat
Sport- trav isf...ibland fotboll, men bara em och vm
Djur- 2 katter, 1 hund, mååååååååånga dammråttor ; )
Glass -all glass : )
Affär - älskar second-hand, men handlar ofta på h&m, gina tricot, vero moda och dylikt
Sallad - ceasarsallad
Skådespelare - Kirsten Dunst och Johnny Depp
Låt - valfri Winnerbäck
Nummer - inget...
Årstid - härliga sommar!
Parfym - Armani Code
Kroppsdel på motsatta könet- axlar, armar, händer

VÄNNER OCH LIVET

Vad vill du bli när du blir stor - polis
Hur vill du dö - jag vill inte dö!!!
Vem av dina vänner är mest lik dig - Jenny i Gbg
Vem är mest högljudd - jag själv...och Jenny L.
Vem får dig mest att skratta - alla mina vänner och just därför...fast för tillfället - Amalia!
Vem har du känt längst - den kompis jag känt längst och umgås med idag är Jenny L.
Vem är blygast - jag har inga blyga vänner
När grät du mest - igår natt (foglossning!!!)
Bästa känslan - att vara älskad
Värsta känslan- ensamhet
Vart vill du bo i framtiden - nära havet...
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - humöret!!!
Hur länge tror du att du kommer leva -tills jag är gammal och grå...helst!


HAR DU NÅNSIN

Varit kär- absolut!!!
Moonat nån - inte vad jag minns...
Blivit dissad - självklart
Rymt hemifrån - japp!
Föreställt dig ditt ragg naken - klart!!! 
Skolkat -
ja
Tänkt på självmord - ja...
Sovit utomhus - räknas tälta!?
Gråtit i skolan - det skulle jag tro...
Spytt i skolan - nej
Velat bli modell - troligen
Varit otrogen - aldrig!
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - många gånger
Sett en död människa - ja
Druckit alkohol - ja
Använt droger - nej
Ätit sushi- ja
Varit på scen - ja
Snattat - ja
Retats - ja
Blivit nerslagen - nej

DU

Svär - för ofta och mkt
Sjunger bra - enligt mitt Singstar - ja!
Duschar dagligen - inte alltid
Vill gå på högskola/universitet - ja, gärna
Vill gifta dig - ja!
Tror på dig själv - ja, mestadels 
Tycker att du är attraktiv - ja!
Kommer överens med dina föräldrar - ibland...
Gillar åska - ja
Spelar något instrument - nej...har gjort
Äger i ipod - nej
Sover med gosedjur - nej
Sjunger i duschen - sällan


THIS OR THAT

Pepsi/cola - Cola
Mc donald's/burger king - BK, lätt
Singel/gruppdate - Singel
Choklad/vanilj - vanilj
Jordgubbar/blåbär - båda
Kött/veg. - veg.
Tv/film - båda
Gitarr/trummor - båda
Adidas/nike - nike
Kakor/paj - båda


KAN DU

Gå ner i splitt - nej!!!
Skriva med båda händerna - om jag måste
Blåsa en bubbla - nej
Rulla din tunga i en cirkel - japp
Nudda näsan med tungan - nej
Dansa - självklart!
Äta vad du vill utan att oroa dig - tror jag...


VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN

Du nuddade - Isak
Du pratade i telefon med - Katja
Du msnade med - Jenny L.
Du kramade - Isak
Du skällde på- Isak
Du sportade med - jag sportar aldrig!


SENAST DU

Skrattade - i morse
Grät - i går natt
Filmen du såg - "Underbar och älskad av alla..."
Tuggade tuggummi - oj, det var länge sedan! Någon månad sedan...(?)
Drog ett skämt - någon dag sedan...
Sjöng en sång - i morse...

VAR ÄR DU?

Vad ser man utanför ditt fönster- finns inget fönster i vårat datarum (!)
Lyssnar du på musik nu - nej
Om ja, vad -
Vad har du på dig- svarta tights och ett svart långt linne


RANDOM

Vilket land skulle du vilja besöka - alla, om det gick!
Hur många plattor äger du - ett 20-tal-.--max...men min sambo har 700!
Hur många kuddar sover du med - 1
Dricker du mjölk - bara med o´boy
Person du hatar mest - ingen direkt så,...just nu iaf 
Vilket är det värsta vädret - vinterkallt och slaskigt snöigt och blåsigt
Lekte du med barbie som liten - ja
Hur många betyg har du ig i - ett par st.


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0