Sötaste liten!!! (...dock ännu "könlös")

Nu har vi varit på vårt ultraljud!!!
Underbart!

Bebis var fullt frisk. Blev dock tillbakaflyttad nästan 1 v. Skumt!

När jag väntade Isak var det inte alls planerat...Då blev jag flyttad 2 dagar bakåt.

Nu när graviditeten är planerad och man vet exakt när man hade ägglossning så blir man flyttad en hel vecka...

Bara för den är lite mindre än medel kanske...Vet inte om jag ska lita på maskinerna eller på det faktiska - just att jag har sjukt regelbunden mens och ägglossning.

Nåja, nya datumet är 27 oktober. Enda dumma är att jag också får jobba 1 vecka extra...

Vi fick 2 underbara foton med hem! På ansiktet och magen...Åh -  finaste, bästaste bebisen!!!

Könet gick inte att se då den lill* hade ena foten böjd bestämt över de privata delarna...

Fick en ny tid för ett extra ultraljud, då min moderkaka nästan blockerade "utgången". Om den inte flyttar sig kan jag antagligen inte föda vaginalt och det vore ju ...ja...skit, helt enkelt!!!Men oftast flyttas den i takt med att livmoderna växer...Så vi ska dit igen om 10 v. Hoppas lilla foten flyttat sig lite då!!! Jag är sååå nyfiken...Min magkänsla säger mig att det är en liten tjej...Det såg ut som en tjej...Tyckte jag...Kände jag??? Önskade jag???



image86

                                                                     Sötaste liten!!!

Kommentarer
Postat av: Linda och Prinsessan

Åååå vad mysigt :)

2008-05-21 @ 21:42:27
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: jenny

wooiiihhhiii

2008-05-21 @ 23:06:32
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0