Om snygga killen, gyn-stolen och den totala pinsamheten...

Idag hade jag en akut-tid hos läkaren på MVC.
Pga av en liten åkomma som drabbar flertalet gravida - svamp...

Väl där blev vi emottagna av en barnmorska som berättade att jag skulle träffa en kvinnlig läkare.
Toppen, tänkte jag, som förberett mig på en sur gammal gubbe...

Den kvinnliga läkaren kallade på mig och Erik lämnade jag i soffan i korridoren, då jag befarade att gyn-undersökning var ett faktum.
Runt hörnet står en vit uppenbarelse - typ  världens snyggaste underläkare - och ler fånigt.
Han är max 3 år äldre än mig och jag tänkte bara : det här är inte sant!!! det händer BARA mig...

Jo, mkt riktigt skulle den snygga uppenbarelsen i vitt medverka.

När vi väl kom fram till undersökningsbiten höll jag bara på att döööö!!!Så fruktansvärt pinsamt...
Han frågade om det var okej att HAN gjorde undersökningen...
Vad säger man???
NEJ - du är för snygg!?
NEJ - du är man...
OCH på tok för ung för att rota mig mellan benen under omständigheter som dessa...!?

Det blev ju inte precis bättre att han under undersökningen, yttre OCH invändig SAMTIDIGT, säger jätteenergiskt:
Jag har den, jag har den!!! och syftade på bebisen...(?)

Den enda trösten var att jag TROR att han tyckte att det var PRECIS lika pinsamt som jag...; )
Kan tillägga att jag hade en extremt muttrande sambo efteråt...

Kommentarer
Postat av: Amalia

*asg* hade jag fan aaaldrig gått med på hahaha...
(men vad gör man som sagt, bra förklaring till varför inte... eeehhh näää)

2008-05-16 @ 18:21:14
URL: http://visingelforaldrar.blogg.se
Postat av: jenny

ha ha ha ha fan va kul...

2008-05-16 @ 22:38:11
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0