Jävla vattenläcka!!!

Nu är jag mäkta förbannad!

Jobbade natt och trots sovande natt kände jag mig sliten...
Sov ett par timmar nu i förmiddag, vilket försenade allt i mitt liv avsevärt.

Jag är svettig, luktar skit och mitt hår behöver VERKLIGEN tvättas. IDAG!!! NUUU!!!

Ska tappa upp ett bad...Vad händer då???
Inget vatten...VA?!? Inget vatten???

Ringer sambon, ilsk som ett bi, och undrar om han hört ngt om avstängning...
Nekande svar...

Ringer kommunen, som ett ännu argare bi...

Samtal:
kommunen: ******* kommun, godmiddag! (överdrivet käck röst...säkert duschad för dagen och med tvättat hår...)
jag, argt bi: Hej...Hanna heter jag...Jag vill prata med ngn som har hand om vattnet...(?)
kommunen: ehhh...Jaha....Har du problem???
jag: (tänker: KLART JAG HAR!!!JAG KAN FÖR FAN INTE DUSCHA!!!!!!!!!!!)...(säger:) JA!!!
kommunen: Ja...det är så att vi har en vatten läcka...
jag: MEEEEEEEEEEN...jag bor inte ens INNE i stan...
kommunen: Jo, men vi har en vattenläcka...Tar 4-5 timmar att laga...(nonchalant röst)
jag: Ehhh...jaHA!!! Men jag har vatten i toaletten och på nedervåningen...??? Är inte det lite konstigt?!
Kommunen: ....jahaaaaaaaaaaa...Jo, men vi har en vattenläcka.....

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!! Vad göra nu??? Jag MÅSTE ducsha! Laga mat!!!!!!!!!!!
Och tvätta...Hela min dag är förstörd...Och sonen ska hämtas och klippas efter skolan...Och jag åker INGENSTANS utan en dusch...

Funderar på att åka 2 mil till föräldrarna och duscha hos dom!!!

Varför blir man alltid lika handfallen när ngt sånt här uppstår???

Kommentarer
Postat av: Jean

din stackare...inget kul när det händer ju....hoppas det löste sig...Kram

2008-05-22 @ 12:33:26
Postat av: Amalia

hahaha, Hanna lilla hur skulle du överleva djungeln va? ;) *fniss*

2008-05-22 @ 20:08:26
URL: http://visingelforaldrar.blogg.se
Postat av: Linda och Prinsessan

Det finns ju inget värre när man står utan vatten. Snyggt om man måste göra välling eller mat. Humm man är sjukt beroende av vatten

2008-05-22 @ 20:29:03
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: Hanna

amalia...i djungeln råder andra premisser!!!;)

2008-05-22 @ 22:16:54
Postat av: jenny

ha ha ha

2008-05-23 @ 10:01:28
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0