Fast i vagn-träsket!

Jag är absolut fast i vagn-träsket...och kan inte komma upp!!!

Trodde jag visste exakt vad jag ville ha...men...

Ju närmare ett eventuellt inköp vi kommer desto kallare fötter får jag...

Har varit mest inne på en begagnad. Men,...så i veckoslutet sprang vi på en fin liten vagn som inte vill lämna mitt sinne och mina tankar. En av ett lite sämre märke. Rea. Skulle kosta oss ca. 2000:- splitterny! Och nytt lockar ju alltid...Felet med denna vagen var att den var ganska stum. Alltså inte så vidare "gungbar". Och det är ju skönt om den är det om man får en lite trisk (!) bebis.Säljaren insisterade på att vi skulle satsa på en dyrare vagn...Som första vagn. Då undrar man varför??? För att vi inte skulle bli besvikna, sa hon.För att tjäna mer pengar, tänkte vi...

Köpte en vagn av lite sämre kvalitet sist men helt ny och egendesignad var den. Det var poppis då...Då lovade jag mig även att inte begå samma misstag igen...Efter allt som gick söner, av och  isär...Nej, kvalitet och säkra märken skulle det bli!Om det nu skulle bli någon mer gång...

Har hittat en toppen-vagn...Fast i Halmstad. Först lät det rimligt att köra dit. Tar väl bara en 2 timmar...Men ju mer jag tänkte på det desto mindre lockande blev det...

Har t.o.m börjat kika på 3-hjulingar...Ja, vagnar då, alltså. Som jag alltid varit jätte-anti mot...

Sedan har vi det här med färgen...Vill egentligen ha en helsvart...Annars grå...Eller grå/svart...

Just nu vet jag varken ut eller in...Det enda jag vet är att jag är en sucker på Blocket.se...
Letar frenetiskt, mailbombar potentiella vagnägare och dregalr allmänt åt allt av intresse!

Kommentarer
Postat av: plantan

haha du e rolig.. tänk bara på att svart blir lätt solblekt. min syster köpte en svart o den är väldigt grå nu. Min systerdotter är 1,5år så den har ju iofs varit med ett tag. Lycka till :)

2008-05-27 @ 20:43:47
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0