"Boandet"...

Gud, vad det retar mig! Det här "boandet"...

Det är ett fenomen som yttrar sig främst hos havande...kvinnor!
Det innebär i stora drag att man "boar" inför bebisens ankomst. Fixar det perfekta boet...Allt ska fixas, putsas, göras vid...Det är svårt att undkomma...
Allt ska vara perfekt!

Just nu vill jag allt! Och har inte råd eller tid med något...

Jag behöver:

* byta bil
* måla färdigt i köket
* måla på nedervåningen
* möblera om i vardagsrummet och köpa nya möbler dit
* fixa hem vår säng från Helsingborg
* fixa hem en madrass samt köpa en
* köpa barnvagn
* köpa spjälsäng

...

Jag hatar "boandet"!!! Men fullkomligt älskar resultatet...


Kommentarer
Postat av: jenny

du kan hyra släp gratis på statoil... ha bara en bil med drag så e de inga problem att fixa hem sängen... jag kan hjälpa dig

2008-05-23 @ 21:54:33
Postat av: Hanna

jennöy - du är den sötaste!!!:)

2008-05-24 @ 09:22:10
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0