118 dagar...and still counting...

Idag har jag varit gravid i 118 dagar...Är i 5:te månaden.

Den värsta svullnaden har lagt sig och nu finns bara det kvar som ska finnas - bebismage!!!
Det som börjat störa mig är att folk börjat påpeka hur liten mage jag har...
Har jag inte alls!!!!

Kommentarer som: "OJ!!!5:te månaden!?! Det blir nog en liten bebis..."
Ja, visst! Tjena!!! Isak vägde 4300 g. och en tumregel är ju att andra, blir större...Så som tredje blir större än andra och så vidare...

Bara en vecka kvar till ultraljudet...Sen kan jag iaf kontra med att bebisen är normalstor!!!
Om nu bara allt visar sig vara väl med den lill* skrutten...

                                                       image81

                                                             Liten mage (?) i v. 16...

Kommentarer
Postat av: Linda och Prinsessan

Grr vad irriterad jag blir på sådana människor. Alla växer inte lika mycket andra gången man väntar barn, snarare så växer man mindre andra gången. Suck vad trött jag blir. Du är hur fin som helst om magen. Va stolt!!!!
Kram från oss i klippan.
Ps: Har nått att berätta men vill ej ta de här!!! Ds

2008-05-14 @ 16:00:37
URL: http://babymyz.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0