Underbara (jobb-)helg...

...som även infaller sig på barnfri helg!

I eftermiddag tog jag sambon och åkte till stranden!
Det är ofantligt skönt att ha en vuxen med sig istället för ett barn!
Ingen som skriker hela tiden - "mamma,mamma...titta på miiiiig!!!!"
Ingen som gnäller när man inte vill bada mer än max tre minuter i taget...
Ingen sand i maten...

Vi fick pratat lite och fick t.o.m myst litegrann...
Har inte varit så kärvänlig sedan jag blev befruktad, bör nämnas...
Jag vill helst bara vara ifred...
Men i solen smälter t.o.m jag...Och det kändes lite som förr...
Ingen dum känsla!!!

Såklart saknade jag lilleman efter en alltför kort stund!
Stranden var ju som invaderad av barnfamiljer...

Nu är vi hemma och landar lite...
I kväll äter vi ute samt avslutar med fotbollskavalkad!

Nu börjar ju skiten...; )


Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0