Lyckad mini-tripp!

Är med råge hemkommen från mini-semestern.
Vi hade det bra!
Bodde i skogen, långt bort från allt och alla, i ett underbart Madicken-hus (som en gång i (fram)tiden blir vår sommarstuga!?)!Fick dock asfalts-panik efter bara ett par dagar och åkte in till närmsta affär för att inhandla skvallerblaskor. Jag är nog mer stadsbo än jag vill erkänna! ; )
Fick en hel del vila, då de andra grabbarna - son, sambo och svärfar - var ute på fisketur, badtur (i 14 gradigt vatten!), spelade diverse spel ute som inne...

På köpet fick vi myggbett och fästingbesök.
Jag lärde mig att alla vägar leder inte till Rom - de leder till (hör och häpna) Säffle!!!

Hemvägen avverkade vi i ett svep. Tog sådär 7 timmar...Upplevde alla sorts väderslag och fick en sju-jäkla icshias i benet ungefär 1 dag efter hemkomst...

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0