Kaotiska midsommar!

Som vanligt, när man är mamma till ett barn med bokstavskombination, så är alla dagar som inte är som vanliga dagar ett rent helvete!

Så och idag...

Klockan 10.00 fick Isak gå och lägga sig. Han har sovit allt för dåligt de senaste nätterna och vaknat allt för tidigt. Med tanke på att han ska fira hos pappan ikväll så passade det sig mer än väl med en liten lur. Vi har fixat och donat. Monterat paviljong/partytält i trädgården i full storm (nåde den som inte sitter ute ikväll!!!).

Innan Isak hann åka blev vi såklart superoväns, allt pga hans beteende och mitt lack of tålamod...
Känns inte alls kul, men vem fan har ork!?Tillslut tar den slut. Så, nu har vi bestämt att nästa gång han ska fira ngt borta får han bli hämtad på morgonen istället. Istället för att allas humör och förberedelser ska bli helt förstörda...

Nåja...nu ska vi ta oss samman och försöka återfå humöret. Kvar återstår att bränna en partyplatta. Svårt dock när man har en sambo som är metal-fanatiker...
Gästerna kommer allt mellan kl 17 och 18.

Nu ska jag fira midsommar i min fina Fröken Söt-klänning (som förövrigt funkar toppen även när man är pregnant! Blir lite mer tunikalik bara...)och med min mage.Sen blir det grillat, dricka (för de som inte kör eller är gravida) och kanske en omgång kubb.

Glad midsommar, gott folk!!!


Kommentarer
Postat av: Jean

Vad fin du e :)

2008-06-21 @ 13:03:06
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0