Ful, fet och otacksam!?

Idag är en piss-dag...

Såg mig i spegeln i morse och kände mig bara fet och ful...
Så där som man bara gör när man är gravid och inser att man har låååååång väg kvar.

Inga roliga kläder som passar längre...Kroppen ser skum ut...för att inte tala om hur skumt den beter sig!
Jag vill bara vara mig själv!!!
Jag vill ha mina "egna" snygg-kläder. Vara sexig och allmänt het. Dricka rödvin, dansa till Winnerbäck och röka Marlboro lights.

Det är så tungt idag! Och tiden är så lång...
Jag har en stabil famn att gråta ut i...En älskling som förstår (eller i varje falla låtsas att han gör det)...
Som älskar mig när jag är som värst, men då jag behöver det som mest.
Och tur är väl det...Ibland tittar jag på honom och undrar om han inte bara ska gå. Gå...och skita i allt.
Jag skulle knappast kunna klandra honom...

Jag vill bara vara fyra nu!!!
Vi fyra...
Vi, i vår familj!

Ge mig mitt gravida rosenskimmer tillbaka!!!Senast i morgon!!!

Kommentarer
Postat av: Linda och Prinsessan

Men gumman då, stå ut. du är hur fin som helst

2008-06-20 @ 11:04:01
URL: http://babymyz.blogg.se/
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0