Första doppet i havet! *stolt*

Idag körde vi till stranden.
Underbart!

Åkte dit med en kompis till mig.
Efter ett tag så badade Isak...
Efter ännu ett tag badade hon...

Toppen för mig att de lekte fint!!!
Härligt att få en stund över att bara jäsa och vara gravid...och veta att sonen är i tryggt förvar!

Och det såg så härligt ut!
Till sist vågade även jag mig i...

Mäkta stolt...och inget jag ångrar!!!
Har verkligen varit en härlig eftermiddag!
Isak var i sitt esse också.
Han trivs som fisken i vattnet.
Kul att göra nåt med honom när han är på bra humör!
Äntligen...

Enda trista - bildbevis saknas!

Kommentarer
Postat av: jenny

bildbevis får komma på torsdag då ju

2008-06-02 @ 17:39:18
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0