Den som väntar på något gott...?!

Tänk att få känna så här : http://marianova.com/users/malinwollin/blog/sa-har-far-det-inte-ga-till

Själv skulle jag kunna döda för att min graviditetskalender på familjeliv.se skulle bokstavera just dom orden!!!
Tycker tiden är lång....Sjukt lång!!!

Jag är "bara" här:

Uträkning utgår från dagens datum: Tis 10 jun 2008.
Din graviditet startade Tis 22 jan 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Tis 5 feb 2008 (ägglossningen).
                             
Du har gått 140 fulla dagar av 280 (50%).
Du är i vecka 21.
Du har gått 20 fulla veckor och 0 fulla dagar(v20+0).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Mån 27 okt 2008
Du har 140 dagar kvar till förlossning.

...

Första gången var allt så spännande, tiden obetydlig...Man hade ju ingen aning om vad som komma skulle...
Där av var tiden en skatt! Man ville ha en massa tid. För att fatta...

Nu vill jag bara ha min bebis!!!Vår bebis!!!

Men..."den som väntar på något gott"...

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0