Inget nytt...

Inget nytt under solen.
Fortfarande här...
Kunde somna igår, men det tog minsann tid och tålamod!
Ont hade jag!
Rygg-ontet har suttit i hela natten.
Molande.
Tryckande.
Gnagande...

Så, då är alltså dagen kommen.
Måste medge att det är med en viss besvikelse.
Känns inte alls ngt speciellt, eftersom jag trott att det varit
dags och på riktigt 2 kvällar i rad...

Jag har ställt mig in på att hon är här innan tisdag nästa vecka.
Annars vet jag inte vad jag gör...
Sliter mitt hår!?
Som matadoren i tjuren Ferdinand...
"Stånga mig!!! Gör vad som heeeeeeelst!!!"

Jag kommer inte heller att räkna någon övertid nu.
Det kan jag ju inte göra i och med att man från regionens sida anser att
mtt do-date är 27/10. Så, det är bara att ta det dag för dag...
Känns som vi redan nu gör det.
Handlar dag för dag.
Planerar dag för dag.

Idag gör jag absolut ingenting...
Isak har pappa-dag.
Kanske jag kör honom dit.
Det blir isf dagens enda aktivitet...

Kommentarer
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0