Funderingar...

mår konstigt.
sedan igår kväll känner jag mig alldeles matt i kroppen.
som spagetti i benen.
fryser, osm att jag är febrig.
och är alldeles mosig...
skumt!

snart är det 2 v. sedan jag hade en teckenblödning och att slemproppen lossnade.
2 v. efter slemproppen lossnade förra graviditeten kom sonen...
det vore väl själve f-n om 2:an bestämmer sig för senare entré än 1:an!?!

själv håller jag hoppet uppe...till tisd. natt.
då det är exakt på pricken 2 v. sedan.
på ngt vis känns det som att det händer ngt inom kort...
hade det inte varit för alla falsk-larm så hade jag nog vågat säga att jag tror nåt händer innan tisd. natt...

om inte så tror jag garanterat på en liten lagom till halloween...
och då tror jag hon kommer med 2 små horn i pannan...och gör storslagen entré !; )
typ så här...

Kommentarer
Postat av: Jean

Haha...ja det gör hon helt säkert, lagom till halloween

2008-10-26 @ 19:12:08
Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0